Математика је темељ свих активности учења. Чак и бебе могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, најмлађа деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код најмлађих подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
850,00 РСД
17 на залихама
Математика је темељ свих активности учења. Чак и бебе могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, најмлађа деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код најмлађих подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Шта ће деца научити из математичке вежбанке за узраст од 2 до 3 године?
Деца могу да надограде нумеричке концепте са којима су се упознала у претходном делу вежбанке за узраст од 2 до 3 године у активностима попут бојења, лепљења налепница, сецкања и прелепљивања. Осим тога, уче да разликују 4 боје, повезивање „један на један” и облике. Малишани вежбају разврставање предмета по различитим критеријумима, као и поређење дужине, величине и количине. Такође, усавршавају и вештину упоређивања броја и количине предмета, као и набрајања.
Смернице родитељима за коришћење математичке вежбанке за узраст од 2 до 3 године
Малој деци није лако да истовремено препознају број и количину коју он представља. Међутим, ако непрестано вежбају, могу да науче да читају бројеве и броје предмете. Када видите слику омиљене ужине вашег детета, искористите је као материјал за учење тако што ћете дете питати, на пример: „Колико јагода хоћеш да поједеш? Једну? Две? О, хоћеш да поједеш три?”
Ова серија подстиче дететово поимање и учење бројева од 1 до 3 кроз разврставање, повезивање и рад с облицима и бојама.
Број задатака: 64