Математика је темељ свих активности учења. Малишани могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа малишанима окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин.
Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу. Програм креативног учења код малишана подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
850,00 РСД
15 на залихама
Математика је темељ свих активности учења. Малишани могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа малишанима окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин.
Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу. Програм креативног учења код малишана подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Шта ће деца научити из математичке вежбанке за узраст од 3 до 4 године?
Мала деца могу да надограде нумеричке појмове које су научила у претходном делу вежбанке за узраст од 3 до 4 године кроз разне активности као што су лепљење налепница, сечење и прелепљивање и игре с лавиринтом. Осим тога, могу да вежбају писање бројева од 1 до 10 више пута и да их тако науче напамет. У различитим играма с лавиринтом вежбају поређење количина и труде се да сабирају и одузимају количине мање од 5.
Смернице родитељима за коришћење математичке вежбанке за узраст од 3 до 4 године
Када деца уче да пореде две групе, саветује се да нагласите реч „највише”. Тиме помажете деци да разликују која је група „највиша” или „највећа”, уместо да само знају шта је велико или мало. Када деца вежбају писање бројева, наведите их да их запишу унутар назначеног поља. На тај начин уче одговарајућу величину и облик сваког броја.
Ова серија развија дететово поимање математичких појмова кроз ређање бројева од 1 до 10 по редоследу, као и кроз сабирање и одузимање количина мањих од 5.
Број задатака: 60