Математика је темељ свих активности учења. Деца могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове,
деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код деце подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
850,00 РСД
20 на залихама
Математика је темељ свих активности учења. Деца могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове,
деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код деце подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Шта ће деца научити из математичке вежбанке за узраст од 6 до 7 година?
Деца могу да унапреде своје разумевање математичких појмова кроз различите активности: учење разломака, поређење два велика броја помоћу знакова неједнакости, бројање с прескакањем бројева за 2 и 5, препознавање броја између два броја, мерење ствари и препознавање шаблона. Такође, вежбају сабирање и одузимање заокруживањем бројева. Осим тога, уче да гледају на сат, да купују
производе и рачунају кусур.
Смернице родитељима за коришћење математичке вежбанке за узраст од 6 до 7 година
Будући да деца знају веће бројеве и сналазе се с њима, постоји више активности које се могу укључити. Бројање с прескакањем бројева биће основа за множење, а мерење дужине, тежине или димензија неког предмета прибором такође је важно, па им стога дајте довољно времена да одраде те активности. Што више математичких задатака деца вежбају, то ће постати вештија у њиховом решавању. Дакле, дајте им довољно времена и охрабрујте их док не схвате како да дођу до решења.
Омогућава детету да развија поимање математичких појмова у активностима с разломцима, знацима неједнакости, сабирањем и одузимањем
двоцифрених бројева, као и да притом учи бројеве до 100.
Број задатака: 58