Математика је темељ свих активности учења. Чак и бебе могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, најмлађа деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код најмлађих подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
850,00 РСД
17 на залихама
Математика је темељ свих активности учења. Чак и бебе могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, најмлађа деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код најмлађих подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Шта ће деца научити из математичке вежбанке за узраст од 1 до 2 године?
Бебе и најмлађа деца могу да вежбају додатне активности у другом делу математичке вежбанке за узраст од 1 до 2 године. Овде се налази још активности које подстичу бебине мале мишиће наводећи је да разврстава предмете. Пратећи линије прстом више пута, бебе се спремају да држе оловку. Оне ће научити математичке изразе као што су „један” и „много” и упознаће се са основним појмовима попут разврставања и повезивања, као и с бојама и облицима.
Смернице родитељима за коришћење математичке вежбанке за узраст од 1 до 2 године
Ако ваше дете не користи прсте вешто, придржите му руку нежно и померајте је заједно с њим. Дете ће се ускоро заинтересовати и пожелеће да то само ради. Када показујете на предмете говорећи њихове називе, поновите које је боје и облика дати предмет, воће и сл. – на пример, „црвена” јабука, „црвена” јагода. Ваше дете ће на тај начин лако препознати критеријуме за разврставање.
Ова серија развија координацију окa и руке у активностима у којима дете треба да прати линије прстом и игра се са разним облицима и бојама.
Број задатака: 30