Математика је темељ свих активности учења. Деца могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове,
деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код деце подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
850,00 РСД
18 на залихама
Математика је темељ свих активности учења. Деца могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове,
деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код деце подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Шта ће деца научити из математичке вежбанке за узраст од 4 до 5 годинa?
Деца вежбају поређење 4 различите групе и препознавање шаблона. Такође, развијају просторну оријентацију, уче појмове „напред” и „назад”, „затворено” и „отворено”, „први” и „последњи”, „десно” и „лево”. Поред тога, вежбају бројање, писање бројева од 1 до 20 и њихов редослед, као и сабирање и одузимање количина мањих од 10. Након што науче знакове плус и минус, покушавају да реше
једноставне задатке са сабирањем и одузимањем.
Смернице родитељима за коришћење математичке вежбанке за узраст од 4 до 5 годинa
Активности које се заснивају на критеријумима поређења и класификације подстичу развој дечјег мозга. Молимо вас да пре свега обратите пажњу на поступак кроз који ваше дете пролази и на то како оно реагује на сваку активност, уместо на то да ли је одговорило тачно. Деци су потребна непрестана охрабривања и похвале од родитеља јер тада могу да буду проактивна и да решавају задатке.
Ова серија омогућава детету да развија поимање математичких појмова у активностима које обухватају напредно поређење и разврставање, геометријска тела и рачунање времена, као и да притом учи бројеве од 1 до 20.
Број задатака: 62