600,00 РСД
Нема на залихама
Приручник је писан јасним, прецизним језиком са добро дефинисаним терминима. Реченице су разумљиве и стилски одмерене. Делови приручника пажљиво су сегментирани и прилагођени потребама учитеља.
***
Главна промена у савременој концепцији и пракси образовања и васпитања јесте померање тежишта са наставних садржаја на исходе, односно са наставних садржаја на процес учења и његове резултате. Школско учење треба да буде осмишљено тако да ученик заузима активну улогу у процесу стицања знања и развоја вештина. Основни циљ наставе јесте да подстакне развој ученика, који ће стечена знања умети да примени у практичном, свакодневном животу.
***
Пројектна настава је иновативан модел који мења улогу учитеља. Он је координатор који подстиче и усмерава, а ученици су главни носиоци активности. Циљ је да ученик учи главом, срцем и рукама. Пројекат треба да обједини и повеже садржаје различитих предмета, а да у исто време повеже знања које ученик стиче властитим искуством. Све су ово разлози због којих је пројектна настава један подстицајан изазов за учитеља, који захтева пуно одговорности.
Ана Балабан, педагог у ОШ „Филип Вишњић” у Београду