Молимо унесите исправно вашу и-мејл адресу и лозинку. Имајте на уму да су оба поља осетљива на величину слова.
Нисте регистровани?
Региструјте се овде600,00 РСД
Нема на залихама
Приручник је писан јасним, прецизним језиком са добро дефинисаним терминима. Реченице су разумљиве и стилски одмерене. Делови приручника пажљиво су сегментирани и прилагођени потребама учитеља.
***
Главна промена у савременој концепцији и пракси образовања и васпитања јесте померање тежишта са наставних садржаја на исходе, односно са наставних садржаја на процес учења и његове резултате. Школско учење треба да буде осмишљено тако да ученик заузима активну улогу у процесу стицања знања и развоја вештина. Основни циљ наставе јесте да подстакне развој ученика, који ће стечена знања умети да примени у практичном, свакодневном животу.
***
Пројектна настава је иновативан модел који мења улогу учитеља. Он је координатор који подстиче и усмерава, а ученици су главни носиоци активности. Циљ је да ученик учи главом, срцем и рукама. Пројекат треба да обједини и повеже садржаје различитих предмета, а да у исто време повеже знања које ученик стиче властитим искуством. Све су ово разлози због којих је пројектна настава један подстицајан изазов за учитеља, који захтева пуно одговорности.
Ана Балабан, педагог у ОШ „Филип Вишњић” у Београду